Velkommen!





mandag 28. mars 2011

Mandagskos



Idag har jeg og lille gutten min vært hjemme og kosa oss, og lekt....
Det er deilig med slike dager som vi bare er hjemme, og egentlig ikke må gjøre noe....
Jeg har hatt en lang jobbehelg, med bare kveldsjobbing, så kan være derfor denne fridagen settes så stor pris på...
Theodor er skikkelig eventyrlysten for tida, og alt skal utforskes og sjekkes ut.... det er kjempegøy, men må virkelig ha øynene med seg!!

Når pappaen kommer hjem fra jobb skal vi ned å besøke bestefar og besta i byen, det er faren til samboeren min, med ny kone.

Jeg vurderte litt å stikke inn i kiosken og se om det var noen spennende blader der, det er alltid så gøy å kjøpe seg litt ny inspirasjon... :)  Jeg får aldri nok av det!!



Idag er det bilder fra kjøkkenet, syns det er så fint med slike enkle og greie planter.
Dette er en sukkulent som jeg kjøpte billig i en matbutikk for en tid tilbake, og den har virkelig strekt seg avgårde, og blitt større....
Jeg er jo helt overraska her, det er virkelig ikke likt meg... :)



Nå begynner gårdplassen å bli isfri, fremdeles litt igjen, men d går riktig vei....
Jeg gleder meg så veldig til å stelle litt ute, plante i potter, dekorere på verandaen, og kose seg ute i godværet... :)
Før jeg vet ordet av det er dagen der... :)
Ha det fint så lenge!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min, så jeg fant din blogg - er så gøy å oppdage nye, fine blogger!
    Fine bilder du viser her!
    Jeg gleder meg også til isen og snøen forsvinner så jeg kan ordne i hagen min igjen :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Så kjekt at våren er i anmarsj hos deg.
    Her jobber vi i hagen, nyter denne tiden på året når alt begynner å spire og gro!
    Ha en fin helg, nyt den og kos deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3