Velkommen!





tirsdag 22. mars 2011

Hverdagen


Hei hei!
Idag er en typisk hverdag for meg nå.... :)


Det går ut på en koselig morgen hjemme med sjarmør-gutten min, god frokost, og en del husarbeid.
Akkurat nå sover han så da utnytter jeg tida til litt surfing...
Og det er bare en times tid til reiser avgårde på jobb, og da er jeg ikke hjemme før etter han sover...


Men han koser seg hjemme med pappa'n sin, så da vet jeg det går kjempefint! :)

Igår var jeg og Theodor på en lang shopperunde i arendal, da måtte vi selvfølgelig innom frk.olsen, herlig søt butikk.
Også fikk jeg kjøpt meg sko til bryllupet, og litt div, og gave til brudeparet. Så nå føler jeg at det kommer seg....
Og det jeg egentlig skulle til arendal for, var å hente noe til utdrikningslaget, men det kan jeg ikke nevne helt ennå hva er, men det kommer til å bli så utrolig gøy!!! gleder meg!
Jeg begynner litt å kjenne på nervene når det gjelder å være forlover for søstra mi, men siden dette heldigvis er så lite og enkelt selskap, så skal det nok gå bra... :)


i morra ettermiddag er det barnebursdag på agendaen, en kamerat av Theodor blir to år.
Når jeg tenker på at vi skal i hans bursdag igjen, så tenker jeg så på forrige bursdagen hans, da gikk jeg høygravid, og hadde termin om en mnds tid. og i år er vi 3 stk som reiser i bursdag... koselig!!


nei, nå får jeg gjøre litt fornuftig før jeg må jobbe og slite... ;)
Ha det fint så lenge!!

ps: inspirasjonen er hentet fra google.... :)

1 kommentar:

  1. Moro å være forlover da:)Det går nok bra skal du se, du får oppdatere her når det er over:) Bryllup er ihvertfall alltid hyggelig:)
    Takk for fine hilsener hos meg, har selv vært litt i "vakum" med syke barn og er alene.
    Ha en super fin kveld
    Klemmer

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3