Velkommen!





mandag 7. mars 2011

Mars




Hei hei alle sammen!
Endelig er jeg innom her med litt nytt igjen...
Da det var meninge at jeg skulle jobbe, brøt en forferdelig omgangssyke ut her i huset.
Theodor begynte natt til søndag, jeg og pappa'n begynte på tirsdag, helt forferdelig....
vi voksne ble fort ferdig, men stakkar lille gutten min holdt på i nesten en uke....
Da kan du tro jeg var lei av å vaske møkkete tøy... :)


Har du sett ei så lekker klokke?
Den er jeg så heldig å ha hengende her i stua mi..
og hvem har lagd den mon tro?


jo, det er faktisk min pappa....
Han er så utrolig flink til treskjæring, og tre arbeid generelt...
Jeg har flere flotte ting her i huset som han har lagd å, men det kommer senere... :)


Ved siden av klokka henger det ett mangletre, som også pappa har lagd....
Bare så det er sagt, her i huset blir det ikke brukt til sitt egentlige formål... :)
Takk gud for elektrisitet... hihi....
og ingen frier kom med det heller, det var en flott julegave fra pappa.


Tusen takk til dere som titter innom og legger igjen en hilsen, det er så koselig!!
Imorra prøver jeg på nytt, da blir det jobb, og guttene mine skal være hjemme. deilig!!

kos dere i vårværet, dette skal fortsette, det har jeg bestemt!
Ha det fint så lenge!

2 kommentarer:

  1. Oi! Det er jo rene kunstverket, så dyktig han er! Jeg hadde en onkel som også var så flink til treskjæring, og i tillegg rosemalte han sine verk. Tror min mor og far har noen minner fra hans arbei, utrolig vakkert, og veldig kjekke og spesielle minner å ha.
    Nattaklem fra meg til deg!
    Anne Karin

    SvarSlett
  2. Så vakkert !! Flink han...veldig flink:)
    Ha en kjempe fin dag på jobben i morra..lykke til
    Klemmer

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3