Velkommen!





søndag 10. april 2011

Forloverens oppgaver



Hmmm, hva er mine oppgaver? :)
En av de er iallefall å arrangere utdrikningslag, og det hadde vi igår kveld!!! :)


Vi begynte hjemme hos meg tidlig på ettermiddagen, jeg hadde smurt snitter, og ved siden av hadde vi en god rødvin.... :) nam nam....


Så hadde vi suksess terte og en gulrotkake med ostekrem etterpå, nam nam, det smakte.... og bruden koste seg... :)




Vi var 5 stk, både familie og venner, siden hun ville ha en stille og rolig kveld, så måtte jeg tenke litt annerledes enn det jeg tenkte først når jeg hørte utdrikningslag... ;)

Så det som ble den selve hovedbegivenheten, er:


DET VAR HELT RÅTT!!!!!!!!!

Hun leverte virkelig en flott kveld her i arendal kulturhus, og kan virkelig anbefales....
Men bare til de som vil grine i 1,5-2 timer, jeg lo så jeg grein fra ho entret scenen til lyset kom på igjen..... :)


Og hvordan henne klarte å holde det showet i denne tilstanden.... virkelig imponerendes!!


Etterpå at vi hadde kosa oss inne og hørt på Pernille Sørensen, gikk vi å spiste litt junk-food før vi reiste hjem igjen..... da var alle veldig fornøyde med dagen, og alle var slitne etter en lang dag med mye skravling og latter... :)

Søndagen har vi 3 brukt ute i herlig vær, og vaska hagemøbler, terrasse og brent masse bråte. og før vi gikk inn fikk jeg renska litt opp i ett par blomsterbed, det trengtes sårt..... :)
det var sånn smått begynte å komme opp skudd fra div løk, jeg bor litt i skyggen, så ting tar litt lengre tid her enn hos noen andre....
Men den som venter på noe godt....... er det ikke så?

nå skal jeg kose meg litt med gutten min inne før han skal legge seg, og etter han har lagt seg skal jeg lage en god middag til mannen min..... mon tro om han blir imponert... :)

Ha en fortsatt koselig helg, og ha ei flott ny uke!!

og sist, men ikke minst, så kjempehyggelig dere som er inne å titter hos meg og legger igjen en hilsen til meg... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3