Velkommen!





mandag 12. mars 2012

For en nydelig dag!

Vi har vært ute siden frokosten, og det har vært så fint her.
Ansiktet er fullt av fregner..... :)
Prosjektene for dagen var å lage ett lite gjerde ved en liten plen vi lagde i fjor sommer, og luke litt. Vi lagde jo ett nytt stort blomsterbed i fjor å, som er fullt opp med en del blomsterløk, ett par peoner, ett magnolia tre, jasmin tre, hortensia, urter og masse flere stauder. Forhåpentligvis skal dette bedet klare seg mest mulig alene, for luking er ikke min favoritt pyssel. ;)
Idag er det bildet av sjarmøren min, vi satt på kanten av beddet, og tok en liten pause. :)
Jeg ønsker meg flere av sånne dager som jeg har hatt idag!
Nydelig!
Ha en flott uke, jeg har ett par arbeidsdager foran meg, og en langhelg fri. Gleder meg!!

1 kommentar:

  1. Takk for koselig hilsen! :) Å lese innlegget ditt på en dag som dette gjør at en skjønner at vi bor i et langstrakt land.... :) Det så deilig ut med vår!

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3