Velkommen!





fredag 9. mars 2012

Hygge og hjemmekos

I kveld får vi besøk av noen venner av oss, og planen er å spille litt, skravle litt og kose oss med litt godt.... :)

Bildene idag er fra spisestua, med wik & walsøe vase og skåler og bordet.
Jeg syns alv serien er så lekker, og er kjempeglad i det jeg har fra de, selv om jeg føler det litt annerledes enn slik stilen min egentlig er. Men så er det det igjen da, at liker jeg det så bør jeg jo ha rom i innredninga til å ha det her.... Og det har jeg prøvd på nå.... ;)
Fastelavensriset som står oppi er nok klar for å byttes ut snart, men enn så lenge får det stå. :)
Ha en flott helg.
Her skal fruen i huset jobbe, så da må guttaboyz kose seg hjemme alene. :)
Klemmer fra meg....

3 kommentarer:

  1. Kjempefine lykter! Og blogg :) God helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Vkkert på bordet ditt!! Ønsker meg både vasen og lyktene...!! Har kjøpt lyktene i gave,gleder meg til å gi de bort!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Kjekt at du vil være med på give awayen min - lykke til:-)

    Ha en flott lørdagskveld

    Klemmer

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3