Velkommen!





onsdag 8. juni 2011

En flott gave, og litt planlegging.... :)

Hei hei godtfolk!
Hvordan står det til hos dere?
Her hos meg er det mye husarbeid som begynner å hente meg inn her nå, jeg har jobba en del i det siste, og når jeg har hatt fri har vi vært en del ute eller på tur....
så her har det virkelig hopa seg opp....
Men i morra har jeg fri så da har vi avtalt å få tatt en god opprydning, så har vi litt bedre samvittighet mot helga, hvis vi finner på å farte litt rundt da å.... :)

Under her ser dere bilder av en ting til som pappa'n min har lagd til meg, en liten kiste, som rekker meg nesten til knærne. Perfekt til litt småoppbevaring i stua, pluss at den er kjempefin, og har en stor plass i interiør-hjertet mitt.... :):)
Alt han lager til meg, betyr mye for meg!
:):)


Jeg fikk den til jul for nærmere ti år siden, og da jeg smugtitta på merkelappen skjønte jeg lite da det sto fra bare pappa..... jeg spurte forsiktig mamma om hvorfor d sto slik, og da svarte ho: han har vel vært å handla litt alene da....
og da forsto jeg enda mindre, for det var virkelig ikke likt han... Men da jeg pakka opp noen dager etterpå, så.... ;)


Vi har noen litt store prosjekter på gang i tenkeboksen ute nå, vi håper på å være ferdig før vi tar ferie i slutten av juli, men vi må bare se hvor langt pengene rekker, og hva tida strekker til....
Jeg skal få tatt noen utebilder, og vise dere etterhvert, hva vi tenker på... :)
Men vi kan gå å gruble litt og tenke på ting en stund, og plutselig handler vi inn det vi trenger, og vips, på ei lita helg var vi ferdig.... så man kan aldri vite når ting skjer... :):)
Men nå tar jeg kvelden, så jeg får ligge og planlegge litt og fundere litt før ole lukkøye kommer på besøk..... oppdateringen kommer etterhvert! ;)

klemmer fra meg... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3