Velkommen!





fredag 20. mai 2011

Gave i posten....

Tenk, så heldig jeg var.....
Gave i posten, til bare meg... :)

Og gaven kom ifra herlige siv, som har bloggen hjertefruen.
Den bloggen finner du i lista mi på sida her...
<-------------------
Der kan du følge med på hvordan svangerskapet hennes går, og livet med to små gutter, mannen hennes, og hjemmet hennes.
Kjempekoselig blogg, og jeg gleder meg alltid når jeg ser det er nytt innlegg fra henne.

Men så var det over til det jeg egentlig skulle fortelle om, jeg vant en premie på give away'n hennes i våres, og i posten kom altså denne søte pakka.


og oppi der var det jaggu meg litt av hvert.
der var en liten pung laget av melkekartong, men som også henne vet, gir man gir aldri vekk en tom pengepung.
Der lå også to sjokoladepenger, og visittkort. og innsiden av pungen var det en liten klistrelapp hvor det sto hvem som sto bak kreativiteten. Herlig!!
Selve gaven var også pyntet med ett sjokoladehjerte... så søtt!


Jeg setter utrolig pris på pakka fra deg, søte du.... :)
Pungen blir brukt til litt småpenger jeg sparer litt her hjemme, kjempepraktisk!

Ha en flott helg, alle sammen!

Det skal jeg, på jobb... :)
klemmer fra meg!




4 kommentarer:

  1. Så søt!! :-) Heldig du er! Ønsker deg en fin ny uke! KLEM

    SvarSlett
  2. åååååååååååååååååååååååååååååååååååå :))))) Så snill du er, så bra du ble glad :))) Og nå minte du meg på at jeg MÅ få laget til de andre også hihi :)) Tusen takk for "fin" reklame !
    Og din hærlige blogg
    Kos deg i dag:)
    Mange klemmer

    SvarSlett
  3. Så koselig at du liker reportasjene og forteller meg det. DET setter jeg pris på!!

    Lykke til videre din koselige blogg!
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  4. Tillykke med gaven. Og tak for din interesse for min give away.

    Hav en dejlig miniferie

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3