Velkommen!





lørdag 27. november 2010

Tenk om.....

Tenk om jeg var så heldig å kunne vunnet denne boka.......


Jeg har sjarmerende gjenbruk, og den er herlig å blad i, og få masse inspirasjon, og så masse herlige bilder.




På bloggen http://charmerendegjenbruk.blogspot.com/  trekker den utrolig flinke forfatteren  ut denne boka 1 desember, og det er en heldig vinner ett sted her ute i vårt langstrakte land... :)
Tenk om det blir meg... :)
Hvis ikke får jeg ønske meg til jul.... hint hint... :)
Ta turen innom du å, så blir det flere om premien... :)

God helg alle sammen, og kos dere i morra på første søndag i advent.
vi skal til Tvedestrand i morra og kose oss med å kikke litt i butikkene, kanskje småhandle litt, og kanskje kose oss med noe å spise på sammen med ett herlig vennepar av oss.
vi gleder oss!!

snakkes snart igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3