Velkommen!





onsdag 17. november 2010

Bittelitt forberedelser.....


Jule forberedelser.... bare sånn smått da....



I år tror jeg det blir hjemmelagde kort, med bilder som vi tar selv i stua.
Med ett så fint motiv regnet jeg med det ble enkelt å ta fine bilder....
meeeeennn.......   :):)


Han var litt mer interresert i å se på de utrolig rare klærne mamma hadde trekt på han, også den rare lua da, at det går ann..... hihi.....
Noen blinkskudd ble det selvfølgelig, tror kanskje jeg har fått tatt det jeg trenger til julekorta, men kan jo ikke vise de her nå, for da blir det jo ingen overraskelser når jeg sender de ut... :)


Jeg har begynt bittelitt med juleforberedelser ellers i huset å, vaska ned stua og kjøkkenet, så tar jeg det bare litt lettere nærmere jul, og har begynt å rydde og sortere litt i julepynten. Det blir nok ikke så mye nisser og dill og styr i år som jeg pleier, tror det blir mest bare røde sløyfer og litt røde detaljer innimellom det vanlige og litt kongler og mose. det syns jeg blir så herlig!


Hmm, det var ett fint pledd, mamma.... det kan jeg leke litt med....
eller var det noe annet du mente vi skulle nå mamma? :):) 


Finnes ikke noe herligere enn dette smilet, og den lille latteren....
mamma's lille gull!


Tenk, han er over 6 mnd allerede, det er gått så fort, men jøss så utrolig gøy!!


Lua var litt stor, men jøss så gøy å leke med....



I år blir det litt hjemmelagde gaver også, og noen små gave-esker med litt div jule-ting, kjøkkenting og praktiske ting. Det tror jeg de fleste har bruk for, og blir ikke bare stappa inn i ett skap... forhåpentligvis.. hihi.... :)
Men den enkleste å kjøpe til i år var nok denne lille fotogene sjarmøren, han elsker alt av leker for tida, og liker variasjon i mellom de. blir fort lei av en ting, så da er det greit å gjemme bort noen for en stund, så blir de gode som nye neste dag!


Med dette lille smilet ønsker jeg dere alle en flott uke videre, og lykke til med deres små juleforberedelser!
vi høres snart fra hverandre igjen!

2 kommentarer:

  1. HAN ER BARE GØRR HERLIG!!!!RETTERN OG SLETTEN !!Og HEI foresten,så nå er du her,da skal jeg få lagt deg på blogg listen;))
    Så litt igjennom dere har det bare gør koselig,kjempe!!
    Hils mann og barn så snakkes vi sikkert snart
    stoooor klem fra meg ;))

    SvarSlett
  2. hei på deg,
    såå enig med deg, finnes ikke finer butikk enn frk.olsen.
    men å skjønne bilder av en liten nisse gutt, så finr kort det blir av disse bilder, travel opptatt med luen sin,
    nydelig å pynte til jul nå,elsker å kongler å div pynt fra naturen.
    ha en flott kveld alle sammen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3