Velkommen!





mandag 3. mars 2014

Hvor har jeg vært i det siste, mon tro?

Iallefall ikke her..... 
;)
Men hadde jo ikke gjort noe om jeg hadde fått somla meg til å skrive litt mer her... 😊 
Vinteren har vært her, og forsvant like fort. Og vi har kommet inn i første vårmåneden. 
Og min favorittårstid!
Jeg gleder meg noe enormt nå til snøen kan smelte på uteplassen, hagemøblene kommer fram igjen, og jeg kan stå med fua i været i blomsterbeda.... ;) lykke!!! :)
Og ikke minst den første søndagen vi bruker på hagesenter, og fyller opp potter og bed med de nydeligste sommerblomster! :) 

Men før vi kan det skal jeg ordne og stelle litt mer inn, bildene idag er fra litt detaljer i stua. 

Når sola og våren kommer så får jeg en sterk trang til å renske opp, vaske, rydde og sortere. 
Akkurat nå er det klesskapet og oppe som står for tur, vaskerommet ble tatt helga som var. 
Det er så deilig å få gjort! ;)


Men det er ikke ferdig nok til å vise noe imponerendes resultat. 
Vi må først på IKEA og få tak i litt bokser, kurver og ev litt skap. :) 


Mandagen, og første dagen i uka er snart over, den har vært fiiin! 
Og håper resten av uka blir vel så fin! 😉 

Og at du også får en fin uke! 😊 


1 kommentar:

  1. Hei, jeg har startet med blogg igjen :) Ha en fin dag Klem Hjertefruen

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3