Velkommen!





søndag 6. februar 2011

Februar!

Ny mnd, og vinteren begynner faktisk å gå mot vår....

Når jula ryddes ut vil jeg ha det hvitt, lyst og mye sølv.
og det er så deilig å få det enkelt rundt meg....
 eller så enkelt man kan få det, når man er en skap-maximalist...



Jeg syns denne madonna'n i fattigmannsølv er så søt, også gjør det seg veldig her sammen med små telys lykter og høye lys.


Det søte hjertet over her fikk jeg til jul av den skjønne samboeren min...... han er så søt og snill med meg!
og kjøper alltid så fine gaver til meg.... en annen dag skal jeg vise dere en annen nyyyydelig ting han kjøpte til meg til jul, jeg fikk helt sjokk, for det var en av de flotteste *bip* jeg hadde sett... :)
dere får vente i spenning.... :)



Nå er jeg inne i siste mnd min med mamma-permisjon, jeg syns ikke noe om det i det hele tatt å begynne å jobbe, kunne gjerne vært hjemme ett år til. Men økonomien tilsier at jeg må jobbe....
Men heldigvis i begynnelsen skal jeg bare jobbe de dagene samboeren min er hjemme, så da får jeg noen dager hjemme med lille gutten min allikevel... :)



Hva er deres planer for våren da? noen forandringer i livene deres? :)

Ha det fint så lenge, så prates vi snart igjen....

ps: legg gjerne igjen kommentarer, syns det er utrolig koselig å få en liten hilsen...

3 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Så koslig du har pyntet,godt det nærmer seg vår,vi går mot den rette tiden av året,og det er godt å tenke på:)

    Tusen takk for søte ord fra deg inne hos meg:)

    Skjønner det blir kjedelig å reise fra den minste å begynne i jobb igjen!!Men du får sette i gang igjen he he!!Kanskje greit å vente et halvt års tid.Gutten min var 18 mnd når jeg ble gravid igjen,så det blir 2 år og 2 mnd mellom barna mine,så her får jeg jobben:)

    Ha en flott ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei Lillian!
    Takk for koselig hilsen hos meg, og så kjekt at du likte kontrastveggen min på kjøkkenet!:)
    Jeg er enig med deg i at det er deilig å få ut alt "dill-dall" fra julehaloyet og få det enkle og elegante inn i stuen igjen. Blir fort mye rot med nisser over alt.
    Forstår godt du ikke ser frem til å begynne å jobbe igjen, men trøst deg med at faktisk kommer det til å gå sååå fint. Og lillegutt får pappaen sin helt for seg selv, og da knytter de ekstra bånd sammen som vil bety mye fremover. Så noe postivt er det jo i det.
    Ja vi har alltid mange planer fremover. Men for første gang på de siste 4 årene er det ikke oppussingsprosjekter ha ha. Det har dreid seg om hytterenovering de siste årene, men nå planlegger vi reiser i stedet. Håper vi får det til:-)
    Ha en flott dag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Hyggelig at du vil være med på give-awayen min, alltid moro å oppdage nye blogger:)

    klem jennifer

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3