Velkommen!





fredag 5. april 2013

Fredag!

Denne uka er gått fort, og deilig er det!
Jeg har en jobbehelg foran meg, men jobber så tidlig, at er hjemme igjen nesten før mann og barn er ferdig med frokosten.... Eller tidlig lunsj iallefall... :)
Etter disse to dagene på jobb skal jeg være hjemme fram til permisjon, og ut permisjonen, vi snakker jo faktisk over ett år... Hjelpes! Men det går jo så fort...

Bildene idag er i fra stua, jeg har en bildelist der, som jeg har satt opp ett av de gamle vinduene til svigermor. Og pyntet med krans. Enkel og greit! :)

Idag skal jeg og gutten min være hjemme, fri hver fredag, planen er å rydde og sortere godt i klærne til meg og mannen. Vi skal ordne med ny garderobe og div på soverommet, jeg er ikke fornøyd slik det er nå. Så blir spennende å se hvordan det blir... :)

God helg!



1 kommentar:

  1. Hei!

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!:) Så morro å lese fra andre som er i "samme" situasjon!:) Klærne som du lurte på er kjøpt hos Cubus:)
    Masse lykke til videre, måtte du få en fin tid fremover!:)

    Klem Marit

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3