Velkommen!





tirsdag 1. januar 2013

Hvor lenge skal du få lov å stå?

Ja, si det du....
Hvor lenge skal juletreet få lov å bli inne?
Jeg tror faktisk noen dager til, men resten av jula ryker i løpet av ett par dager....
Det tar litt tid å rekke over alt. :)

Gårsdagen ble feiret hos min søster med familie og foreldrene mine. Kos, barnelek og skravlings var hovedaktivitetene.

Nå verker jeg etter å begynne å ordne litt her! :)

Ett riktig så godt nytt år, til alle sammen!
Jeg kommer snart med en oppdatering om hva 2013 vil bringe inn i livet mitt.
Klem fra meg!

1 kommentar:

  1. Hei høpp!

    Her gikk pynten og treet ut i går.
    Liker å starte det nye året uten jule
    pynt:)Pynter 1 desember og da er jeg rimelig lei nå:)

    Ønsker deg alt godt for det nye året:)

    KLem Linda:)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3