Velkommen!





mandag 14. januar 2013

En ny hverdag

Hverdagen er tilbake,
Og jeg skal tilbake på jobb i morra.
Jeg har hatt ekstra lang "ferie", pga at kroppen sa tydelig ifra at nå er det litt for mye på gang, en tid før jul.
Jeg er gravid, og er nå ca 14 uker på vei.
Kvalmen har roa seg, bekkensmertene har begynt, men jeg er klar for å jobbe 60%.
Det var noen tunge uker disse første, men nå er jeg meg selv igjen. :)
Jula er for lengst ute av huset, jeg elsker alt det hvite og lyse i hjemmet nå.
Eneste fargene jeg har er disse skjønne lyserosa nellikene, og en rosa primula som ble med hjem idag. :)
Det er helt utrolig å mye det pynter med litt blomster. :)

En flott uke til dere alle!
Klem fra Lillian!

1 kommentar:

  1. Åj, gratulerer så mye! Ikke rart kroppen sier fra, det er tungt i starten. :) Her er det en uke igjen til termin, så det er spennende tider framover. Masse lykke til videre i svangerskapet! :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3