Velkommen!





torsdag 8. november 2012

Hvordan har du det egentlig?

Hvordan har du det egentlig?

 
 
Jaa, si det....
Det spørsmålet fikk jeg her i dag, og det ligger litt i bakhodet, og gir litt ettertanke....
 
Sånn sett utenfra er det jo kanskje litt klisje, jeg  har en grei jobb, samboeren min har en ny jobb han trives veldig i, vi har en sønn på 2,5 år, hus som er mer eller mindre slik vi vil ha det, og alt mulig anna som hører med ett slikt liv vi lever nå....
 
Idag på morran gjorde jeg og guttungen oss klare til å reise i barnehagen og på jobb, vi satte oss til å spise frokost, og plutselig kom trass-alderen veltende over oss begge....
vi (les: han) brukte tre kvarter på å få spist opp ei halv skive brød, så krangle oss gjennom påkledninga.... hvor ble den smørblide gutten min av?
 
Kanskje ikke rart jeg fikk det spørsmålet da jeg kom svett og stressa inn på jobb, og i middels godt humør.....
 
Jeg ser den... :)
 
 
Men for å ikke virke sytete, jeg elsker livet mitt, og har det helt fantastisk, og det blir bare bedre og bedre....
Vi har noen baller i lufta nå, og det kommer til å bli kjempespennende framover.
vi pusser opp rommet til gutten vår, han får litt tøffere gutterom, og ute har det blitt litt store endringer. der blir dere oppdatert med før og etterbilder en dag... :)
 
I helga blir det faktisk kino og middag på meg og mannen, date-kveld, vi har faktisk ikke vært på det mens vi har hatt gutten vår, og lørdagen blir det enda mer julegaveshopping! yes!

 
Ikke se bortifra det at det blir litt på meg og mini også... :)
 
Bildene idag er ifra en liten skogtur/fotoshoot jeg og Theodor var på i høst. Herlig tur!
 
Jeg ønsker dere alle en flott helg,
finn på det lille ekstra som løfter hverdagen mange hakk,
det skal vi.... :)
 
Klem fra Lillian!


Hvordan har DU det EGENTLIG?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3