Velkommen!





onsdag 15. august 2012

Fridag innimellom

Idag har jeg og lille gutten min en etterlengtet fridag mellom bhg og jobb. Det er nydelig med bare oss to hjemme, og ho mor tuster litt rundt. Det er jo alltids noe å rydde og vaske på, mens lillemann leker litt her og der, og litt togbane og litt bøker..... :)
Men nå var det på høy tid med en te-pause, og da måtte jeg utnytte tida litt med å kikke i nye IKEA-katalogen. Jeg får alltid litt nye planer, drømmer og ønsker når den kommer. :) ny seng, garderobe, sofa og litt oppbevaring står på ønskelista framover. Men får bare vente og se.... ;)
Videre fram i uka blir det litt jobbing på meg, også loppemarked til lørdag, oi som jeg gleder meg til sistnevnte iallefall.... ;)
Ha en flott uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3