Velkommen!





torsdag 24. november 2011

En måned igjen til dagen over alle dager

Ja, tenk det dere, en måned igjen til julaften....
I mine øyne vil jeg si det er tilnærma ingenting....


Tida går utrolig fort, og jeg føler at jeg ikke rekker noenting, samtidig som at det finnes ingen andre måneder i gjennom hele året som jeg får gjort så mye.... :)


Idag har jeg tatt langhelg, jeg og mini er hjemme alene i morra, før vi får en helg full av julegateåpninger og julemarked på søndagen. Der skal jeg hjelpe mamma med å selge nydelige hjemmebakte kransekaker.


På søndag tenner vi første lyset i adventstaken, og nedtellinga er i gang for alvor.
Jeg gleder meg!
Målet mitt er å være ferdig med julepyntinga til da, så jeg får ett par travle dager foran meg... :)
Ha en flott helg.
klemmer fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3