Velkommen!





tirsdag 23. august 2011

Hverdagen

Hverdagen kom fortere enn jeg hadde lyst til etter sommerferien... :)
Siste uka i ferien min gikk til barnehagetilvenning, jeg er så ufattelig stolt av den lille, store gutten min.
Jeg var med han ett par timer første dagen, etterpå det har han vært der alene, og han storkoser seg der.
Han er litt nølende på morran å gå ifra mamma, men så fort han får øye på noe å leke med så er det glemt.


Jeg trives i jobben min som kokk/servitør, men jeg tenker veldig mye på det å muligens bytte jobb nå, men desverre er det ikke enkelt å velge og vrake.
Jeg kunne godt ha tenkt meg å gått tilbake til å jobbe med det jeg er utdanna som, barne- og ungdomsarbeider, men så drømmer jeg enda mer å jobbe med noe innenfor interiør. Gjerne i butikk, eller om jeg skulle være så gal å starte for meg selv, men der var d økonomien igjen da....
Ikke enkle greier, hva tenker dere? :)


Bildene idag er fra ett vitrineskap jeg har i stua, og der står en av hestene som min far har lagd til meg.
Den fikk jeg da jeg var 11 år, og pappa hadde jobbet en stund ute på båt, og kom hjem med denne til meg.
Han er best! :)
Jeg har alltid vært pappa-jente, men nå i voksen alder er det begynt å jevne seg ut. :)
En liten koselig historie som er om nevøen min da han var ca 2-3 år: Han og pappa'n sin, min bror, var nede ved brygga i nærheten av der vi bor, og de drev oppi båten. Men ett tau eller dreggen hadde satt seg fast, og de dro og dro og dro uten å få det til, så kommer det fra han lille guttungen: vi må hente bestefar, da ordner det seg!
:):)


Ha en flott uke, det skal vi. :)
Med jobbing ett par dager til, så en langhelg. :)

Masse klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3