Velkommen!





tirsdag 19. juli 2011

Vært å shoppa litt.... :)

Hei hei!


Jeg har vært på en liten shoppetur, og da fant jeg dette putetrekket.
Utrolig sjarmerende, sant? :)



Og kjøpt på princess, til en billig penge...
I like!   :)



Jeg jobber hele juli, så skal jeg ta ferien i begynnelsen av august i stedet.
Det er da sommeren kommer, det har jeg bestemt meg for.... :)
Det kan forresten være ganske greit denne helga å, for jeg har langfri, og har lyst til å nyte helga ute, og gjøre ferdig i hagen. :)


Idag har vi vært på loppemarked her i bygda å, fikk kjøpt en veldig fin, liten benk.
Den skal selvfølgelig under kosten en tur, og så skal vi ha den i stua så minstemann her har en plass å ha alle lekene sine.
Det begynner virkelig å bli noen nå... :)


Imorra har jeg fri,og da skal vi bare ta dagen som det kommer.
Nydelig!!

Ha det flott alle sammen!
Nyt sommeren!

Klemmer fra Lillian!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3