Velkommen!





søndag 10. juli 2011

Drømmer om FERIE

Hei hei!

Viser litt blomsterbilder idag fra egen hage.
Nydelig!!


Vi har faktisk fått begynt, og nærmer oss egentlig ferdig på hageprosjektet vårt for i år.
Jeg fortalte jo om d nedafor her at vi muligens begynte på noe, og d gjorde vi. :)
Jeg hadde en uke tidlig ferie i slutten av juni, og da tok arbeidslysten over på oss. da fikk vi pussa opp det ene vaskerommet, og begynt uti hagen.


Bilder fra begge prosjekta tenkte jeg å kanskje få tatt idag, så skal jeg få vist dere en dag.
Det er jo så deilig å få gjort slike ting, og få det mer slik som vi vil ha det, ikke som de forrige huseierene ville ha det... ;)


Jeg håper dere alle har det fint, og nyt sommeren, på tross av været... :)

klemmer fra Lillian!

ps: en liten ekstra hilsen til hjertefruen, jeg får ikke lagt igjen hilsen hos deg, så sender en her istedet. :)
Jeg gleder meg til lilleprinsen kommer, og teller ned dagene med deg. :)
kos deg de siste dagene du har med de to andre guttene dine. :)
dagene blir hektiske med lilleprinsen, vet du... :)
masse klemmer!

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Så fine :)) tuuusen hjertlig takk for fine hilsener hos meg , blir så glad
    Ønsker deg en fin dag videre
    Mange klemmer fra sliten men stolt mamma

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3