Velkommen!





lørdag 31. juli 2010

Herlige sommer.....

Herlig med ferie og mamma-permisjon, selv om været ikke har vært på det beste hele tida....
Vi har kosa oss mye hjemme, gjort mye i hagen, planlagt og gjennomført dåp (som jeg kommer tilbake til en annen gang, og nå framover skal vi bare gjøre det vi vil....
sambo har enda litt over uke med ferie, og hva dagene bringer vet vi ikke enda, men med en gutt på 2,5 mnd så er det alltid noe å gjøre, om det så bare er å kose med lille skjønnheten.... :)

går det ann å unngå å få sommer-stemning av disse herlige blomstene?
Jeg har vært å knipsa litt i svigerfar og fruen's hage, så mye herlig...
Jeg har masse å knipse av hjemme også, og det kommer det kommer.... :)
Endelig er jeg ganske fornøyd med slik det ser ut på utsiden også, ingen svære byggeprosjekter og diverse.... det kommer seg! =)
men nå tar jeg natta, og kommer innom igjen veldig snart med litt hjemmenfra... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du legger igjen en hilsen <3